Monday, January 02, 2006

VARRIO SAN YSIDRO RIFA

SAN YSIDRO VLS VILLA LOCOS - 905 Freeway underpass at Iris Avenue.
SY VLS Villa Locos crossed out by DIABLOS X3, then
DX3 crossed out by SY MLS MALOS & TLS TINY LOCOS.
905 Freeway underpass at Iris Ave Trolley Station.

SYR on Sycamore St next to the Cesar Chavez Recreation Center
by the Park Haven Apartment Projects south of the 5 Freeway.
SAN YSIDRO BOYS - The Liquor store on San Ysidro Blvd & AA Center.
SIDRO LTS LOCOTES - Alley behind West Park Avenue in the heart of SYR



These are the VILLA NUEVA Projects in VARRIO SAN YSIDRO RIFA
Home of the SYR VLS - VILLA LOCOS.

65 Comments:

Anonymous Anonymous said...

DOWN SOUTH SOUTHEAST SANDIEGO!
THATS WERE I STAY AT REPPIN THAT SOUTHEAST"SD!!

FUCK ENEMIGA! =X905*X904= ZONE!

2:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

DATS RIGHT FOO SOUTHEAST SAN DIEGO .. LOGAN HEIGHTS RED STEPS.. I WAS LOCKED UP WITH A FOO FROM SIDRO AT SD COUNTY.

9:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

BIG BAD ASS DOGX3TOWN 13

801 SUR LAKE CHAPTER

FUCK THA HATIXG BITCHES FUCK A BUSTER, THE PERROS BARKIX TILL WE GO 2 HEAVEN, SUR SIDE!!!

LOKES, SAPI, THUMPER, CHIVO, CYCLOXE, MALO, CHAXGO, SPAXKY, FLACO, SPIDER, BOXER, GORDO, TITO, RISKY, GIAXT, CASPER, LIL CASPER, BAXDIT, SLEEPY, SMILEY

DOGX3TOWN SUR LAKE POR VIDA FUCK AX EXEMIGRA

12:56 PM  
Anonymous SOUTH SIDE TEST GANG said...

BIG BAD SOUTH CENTRAL THIRTY-EIGHT STREET GANG MORGAN BAGOS FUCK ALL MY ENEMIES 187 ALL DAY FLOWER KILLA BIGMACK KILLER PEPTOE KILLER

2:31 PM  
Anonymous CHORENCIA KILLER said...

TEST UP TO THE HOMIES FROM THAT SHELLTOWN GANG SOUTH CENTRAL 38 ST TRIGGER CHBLS 3TEST8 LIFE PURO SUR

3:57 PM  
Anonymous Anonymous said...

SOUTH SIDE SAN DIEGO DAIRY MART LOKOS FUCK ALL THE LIL PUTAS HATING RUN UP OR SHUT UP. DML DML DML DML DML DML DML DML DML DML DML DML DML DML DML DML DML DML---------DMLOKOS--------

8:28 PM  
Anonymous Anonymous said...

why does it say San Ysidro rifa on the top? they are Varrio San Ysidro or Sidro (Sydro). that rifa thing isn't part of there name. they only put it to show who rules. akll the other varrios in sd do it too sometimes. putting rifa in the name is a LA thing.

10:21 AM  
Anonymous Anonymous said...

M"s up vMKTls

7:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

San Ysidro=

Shit Yard
Shitro

9:03 PM  
Anonymous Tx13 state wide!!!! said...

SOUTH SIDE and the WEST SIDE TEPA 13 GANG 106ST MR SHOTGUN CRAFTY LIL PAYASO

12:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

fuck all enemies big bad old town west side national city gang olden boys y que putos

8:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

BIG BAD SAN YSIDRO VILLA LOKOS FUCK THE REST

1:33 AM  
Anonymous Anonymous said...

MOST OF U LEVAS ARE FUKIN LAME SO STOP TRYIN 2 BANG AKI PURO SPOOK-TOWN WE DONT GIVE A FUKK BOUT IRIS WERE GONNA TAKE OVER 25TH ND 27TH ST WERE SUM NEW SHIT ND IF UR FRUM SSD NST PCFH DS IMP SY DML OTAY VCV OTNC U BETTER GET USED TO US CUZ WERE NOT LEAVIN IF UR KOOL WIT US GOOD BUT IF UR NOT WELL FUK U THEN I ALREADY TOLD U WERE TO FIND US
PURO SPOOK-TOWN GANGSTERS 27ST MANIAKOS

10:54 AM  
Anonymous Anonymous said...

Sniff....sniff....I smell a fake on here.....

Spunk Town 27ST Maricons....

Sorry...never heard of them.

6:29 PM  
Anonymous Anonymous said...

Pinchi leva fuk u STG all day

8:59 AM  
Anonymous Anonymous said...

^^^Sucking Tintos Gonadas!!!

7:19 PM  
Anonymous Anonymous said...

All day!!!! Ay!!!!

7:19 PM  
Anonymous Anonymous said...

FUCK STG FUCKIN NET BANGER

IxA IxF

3:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

Pendejos callin da vato a netbanger wut da fuk are you at least they got some huevos to stand up for themselves
fuck viris
del sol dead end all day

9:05 AM  
Anonymous Anonymous said...

^^^This is how lame San Diego is. This fool posting all the Iris and Spook Town shit is the same person.

12:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

PINCHI VATO PENDEJO ^ WHO DA FUK R U

9:26 AM  
Anonymous Anonymous said...

I'm jur daddy you mocoso! Quick hitting up this board and stop looking at porn on the computer. Cochino!

1:01 AM  
Anonymous Anonymous said...

SHUT Da xUCK UP xUCKxNG KLxWN

2:55 PM  
Anonymous FELONES INSANOS said...

FUCK DOG SHIT PURO IRIS INSANE FELONS

4:30 AM  
Anonymous Anonymous said...

SPOOKTOWN=

SISSY TOWN
SPUNK TOWN
SLOB TOWN
SPIT TOWN
SOFT TOWN

10:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

all shit yard boys come from tijuana

3:02 AM  
Anonymous Anonymous said...

how come IMP,IRIS, and VCV arent in here

1:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

the south bay gangs are getting pretty lame nobody even comes out in the day..only some times...they can at least patrol there hood to make sure no enemies roll through...

12:17 AM  
Anonymous Anonymous said...

the guy above me is a cop im out! lol

11:07 PM  
Anonymous Anonymous said...

THIS HOOD IS STRAIGHT UP PAISA!!!!!!!!

10:21 AM  
Anonymous Anonymous said...

^YUR MOM is a straight up logan paisa hooker that works on 32 and commercial. i saw her suckin off a veterano frum LOGAN HEIGHTS LEAF BLOWER GANG.

8:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

i checked all u iris foos at the brown apts next to coronado tarrence me and 6 of my boys u fools wanted to get down for the big bad PALMAS gang we never called u lame paisas so iris took u levas in we smashed on all o fools thats y PALM FH x3 is so hated cuz we be punking fools and taking their bitches we still deep as fuck big C-dawg varrio PALMAS CIUDAD fh lokos fuck....
Fuck Haters Fucking Hoes Firing Halos....so to all u lames step up and get checked.

11:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

^sTRAIGHT lAMES!

12:59 AM  
Anonymous Anonymous said...

what up levas sidro malos in the mother house so all u levas talking shit come and find me levas see how of a gangsters u levas are one and one

10:49 PM  
Anonymous Anonymous said...

^ paisa!

1:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

Did that motherfucker say his name was "c dawg"??? thanks. I needed a good laugh today. Now go back to what ever lame hood you claim.

8:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

wow this hood is paisa.

11:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

^AND SO IS YOUR HOOKER MOM^
THEY CALLED HERE THE REVOLUCION TRAIN WHEN YOU FOOLS LIVED IN TIJUAS-CAUSE EVERYONE IN TJ WENT INBOUND IN HER!

1:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

doesn't every shit yarder's mom work at Hong Kong en TJ as a prostitute? LOL

6:44 PM  
Anonymous Anonymous said...

Do any of you have a brain more creative than a chihuahua. my dog can come up with better shit to do in a day than claim cities you have no title or owner ship to. Instead of giving back to your communities ur taking up other useful more mature peoples oxygen.

8:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

^cayate pinche white lady! Move back to Ohio or Iowa and go marry your brother LOL All you white folks are not even real san diegans u honkeys are just a bunch of SD implants! LOL

12:45 AM  
Anonymous Anonymous said...

^ Just like all of you wetbacks that hoped over the fence!

12:50 AM  
Anonymous Anonymous said...

^ don't be stupid! Mexicans didn't cross the border the border crossed us! So get your cracker ass back on the mayflower and go back to europe Cracker! LOL

11:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

^HAHAHA IDIOT. All you honkeys and beaners are illegals. Last time I checked my ancestors were the original title holders to this land. You Mexicans are no better than the crackers! When are you going to leave my country?

-Signed Chief Scalp-A-Honkey

PS-Brothers get a free pass since they didn't want to come out and play in the first place!

7:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

^nigglet lol

8:54 AM  
Anonymous Anonymous said...

the fool that is putting spooks town 27st is a lil wannabee gangster tagger that goes by "king" his parents are from del sol but del sol doesn't want his ass. It's just king and 3 of his friends that are claiming this new internet gang called spook town 27 they hang out in sum fools room at a house next to the SDPD southern division police station! But King & his 3 other homies won't claim it in person thats why nobody even knows of these guys. There 15-18 years old and king has 2 sisters that are younger than him and have already gone around the block with guys from del sol, nestor, imperial,& palm city. they both had babies before they turned 18 too. so sad he couldn't even take care of his sisters. But these spook town fools are all wannabees! just go to facebook and type in search spxxs town and u will see these idiot internet bangers.

12:29 AM  
Anonymous Anonymous said...

type in "spooks txwn" like that! (without the the quotations) & you will see those lil chavalas on facebook.

9:15 AM  
Anonymous Anonymous said...

^^^ EXPOSED! HAHAHAHA!!!

10:48 AM  
Anonymous Anonymous said...

WORD is everyone want a piece of that Spook ass. Iris is gonna put the hurt on them. Shelltown and Sherman be looking for these vatos too sicen they are trying to ride of there initials and numbers.. These little vatos better quit before they get hurt by some real gang bangers. Poor kids.

12:17 AM  
Anonymous Anonymous said...

WORD IS THAT MACDONALDS LOCOS AND IN-N-OUT X3 ARE GONNA HAVE A BIG MEAT WAR IN THE ALLEY ON K AND 32ND. THEY GONNA BE BUSTING PATTIES ALL OVA THE PLACE!!!

3:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

Psssssst.....pass it on......

Varrio 711 just put KFCx3 on verde!

Keep your head on a swivel for flying drumsticks!

2:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

^hey PIG ya deja de pensar en comida! LOL

4:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

Wassup wit diablos ssd sunset ave and spooktown all of a sudden those busters wanna bang shit xhester shityard nd virus aint doing a good job at keeping deir hood on loxk well now dat i think bout it u lames never could Haha puroV..OTAY.LS

11:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

^puro SDPD lol

11:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

Big OTNC not giving a fuck gang WesXt Side on mine

4:29 PM  
Anonymous Anonymous said...

fuck one taco no cheese! And tell your people from nalga city to stop saying they are southside too because they are not! you guys are more southeast than anything and that westside shit makes u fools sound like mayates! LOL

9:06 AM  
Anonymous Anonymous said...

Haha I dont five a fuck bout all those nigger jockers STG.CALLEXX7TE fuck king hes not even from the hood I checked one pic of his facebook hes throwin 27 the other TGK?

4:09 AM  
Anonymous Anonymous said...

The sperm eater on this is wack
Westside san Diego claras luni mob clicka

1:47 AM  
Anonymous Anonymous said...

Fuck weak shit Lame mob you fools are a bunch of rejects and anit even a factor in the west.Claim a real barrior fucking levas.

3:20 AM  
Anonymous Anonymous said...

OTWSNC BOYS GET UR SHIT RIGHT WE ARE SWSD !

8:57 PM  
Anonymous Anonymous said...

SIDRO

10:25 AM  
Anonymous Anonymous said...

VARRIO SOUTH SIDE SAN YSIDRO
TINYLOCOS
GANG
X3
FUCK LOST ANIMALS(LA)
FUCK ICECREAM EATERS(IE)
FUCK WEAK SHITERS (WS)
FUCK CHESSE SIDE (ES)
FUCK ALL THE ENIMIGAS
TO ALL THE LAMES THAT SAY YOU GONNA TAKE OVER OKAY I WANNA SEE THAT YOU FO"S ALL TALK WE RAN OUT ALL KINDS OF LAMES OUT OF HERE SIDRO TINY LOCOS GANG ON MINES BITCH

9:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

SUR SAN D13GO
VARRIO SOUTH SIDE SAN YSIDRO
TINY LOCOS CLICK
SYDRO CLICK ROLL CALL
TINY LOCOS#1
VILLA LOCOS
LITTLE LOCOS
VISTA TERRACE
BOYS
COACHMEN
GANGSTERS
PEEWEES
LOCOTES
MALOS
LOKOS

9:52 PM  
Anonymous Anonymous said...

OTNC claims SouthWest of San Diego but as far as NC they are the West Side of National City. The ONLY hood to claim SWSD, they bang the dub because there is also ESNC who claim the East of National City. Its a city thing.

9:18 AM  
Anonymous Anonymous said...

SouthSide SunSet AveNida fucc pUtaY
.S.A.B.LOKOS

4:48 AM  

Post a Comment

<< Home